måndag 1 mars 2010

I'm sinking, told you wait, like a straight armed druid

Idag är jag glad.
En av kunderna jag levererar till gav mig, efter månader av tjat, en alldeles underbar t-shirt som hängt i deras restaurang sedan dom hade Oktoberfest där för ca. två och ett halvt år sen. Det är en vit t-shirt föreställande en tysk folkdräkt i, antar jag det är ju tyskland vi pratar om, läder med gröna och gula detaljer.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag hatar nästan all musik som gör/gjorts, alla är sämst på musik, iaf nästan.

Det är nog därför jag blir så glad när jag, i alldeles för hög hastighet, snubblar in i ett nytt och fantastiskt musikband. Jag blir varm,
rodnar och och vibrerar sedan en längre stund.

Norrmännen kan mer än längdskdor! Jag presenterar Shining, Norra klotets bästa band just nu :

3 kommentarer:

  1. Yay! Passar Shining att spela på Öhmans månne?

    SvaraRadera
  2. Låter goodie. Kan tänka mej det är bra på skiva.

    SvaraRadera